Açılacak Eğitimin Adı: Ofis Programları Kullanımı
Son Kayıt Tarihi:
Eğitim Tarihi: Yeterli sayıda kursiyer sayısına ulaşıldığında açılacaktır.
Eğitim Süresi: 36 Saat
Eğitim Gün ve Saatleri: Talebe göre belirlenecektir.
Eğitmen Adı Soyadı: 

Eğitim İçeriği:

Programın Amacı v İstenilen biçim ve düzende metin belgesi oluşturulması,
   Belgedeki metne istenilen biçim ve düzeni uygulanması.
   Belge içindeki metin diline uygun yazım denetimini yapılması
   İstenilen satır/ sütun sayısınca tabloyu belgeye ekleyerek biçimlendirilmesi
   İstenilen işe uygun nesneyi belgeye eklenmesi
   İstenilen biçim ve düzende elektronik tablo oluşturulması
   İstenilen hesaplama işlemini gerekli hücreler üzerinde formülleri kullanarak yapılması
   Amaca uygun grafik türünü seçerek grafik oluşturulması
   İstenilen formattaki belgelerin çıktılarının alınması
   İstenilen işe uygun, içerik ve görselliğin bütünlük sağladığı sunuların hazırlanması
   Görsel içeriği zengin dinamik sunular hazırlanması
   Fotoğrafları kullanarak gösteri dosyası oluşturulması

1. Microsoft Word (Kelime İşlemci)
2. Microsoft Excel (Elektronik
Tablolama)
3. Microsoft PowerPoint (Sunu Hazırlama)

Eğitimin Konuları:

1. Microsoft Word (KELİME İŞLEMCİ)

  Belge İşlemleri

  Biçimlendirme

  Belge Denetimi

  Sayfa Yapısı

  Tablo İşlemleri

  Nesne İşlemleri

  Yazdırma Ayarları

  İleri Düzey Word Araçlarını Kullanmak

  Gelişmiş Özellikler

2. Microsoft Excel (ELEKTRONİK TABLOLAMA)

  Çalışma Alanı

  Veri Giriş

  Veri İşlemleri

  Hücre ve Tablo Biçimlendirme

  Excel Araçları

  Grafikler

  Biçimlendirme İşlemleri

  Sayfa Düzeni ve Yazdırma Ayarları

  Özelleştirme

3. Microsoft PowerPoint (SUNU HAZIRLAMA)

  Ara yüz

  Slayt İşlemleri

  Tasarım

  Slayt Nesneleri

  Yazdırma İşlemleri

  Özelleştirme

  Gösteri Ayarları

*     KURSLARIMIZ PANDEMİ NEDENİ İLE UZAKTAN EĞİTİM İLE AÇILMASI PLANLANMAKTADIR. 

**   PANDEMİ YASAKLARI VE KURALLARI DEĞİŞTİĞİ ANDA İSTENİRSE EĞİTMLERİMİZ ÖRGÜN EĞİTİME GEÇİLEBİLECEK ŞEKİLDE YAPILACAKTIR.

*** ÖRGÜN EĞİTİME GEÇİLDİĞİ TAKTİRDE SINIFLARDA VERİLEN EĞİTİMLER AYNI ANDA ONLİNE OLARAK EĞİTİMLERİMİZ VERİLMEYE DEVAM EDECEKTİR. 

Kesin Kayıt Aşaması:

Eğitimin kesin kayıt işlemleri için en kısa zamanda KTÜNSEM’e gelmeniz gerekmektedir. Kontenjanlar sınırlıdır. Kesin kayıt işlemlerinizi en kısa sürede tamamlamanızı tavsiye ederiz. Yeterli sayıda kesin kayıt başvurusu sağlandığında eğitim başlayacaktır.

Ön şart var mı?

KURSA KATILIM İÇİN ÖN ŞART YOKTUR!

Ödeme için Hesap Bilgisi:

HAVALE İŞLEMİ SIRASINDA ALICI KISMINA: Konya Teknik Üniversitesi  Döner Sermaye Müdürlüğü yazılacaktır. Farklı bir isim yazıldığında para hesabımıza geçmeyecektir.

(Bazı banka sistemlerinde belirlenen karakter sayısı alıcı ismi için tam adı yazmaya yetmemektedir. Bu nedenle bankanın  izin verdiği karakter uzunluğuna "Alıcı İsminin" sığdığı kadarı yazılacaktır.)

ÖNEMLİ UYARI; LÜTFEN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMEDEN ÜCRET ÖDEMESİ YAPMAYINIZ!

Vakıfbank Kampüs Şubesi Konya

IBAN: Vakıflar Bankası İBAN: TR10 0001 5001 5800 7309 8214 04

Açıklama kısmına; Alınacak olan Kurs Adı, Kursiyer Adı ve Soyadı, Telefon No ve TC Kimlik Numarası yazılacaktır.

Kayıt İçin Gerekli Belgeler:

Nüfus Cüzdanı Fotokopisi veya Öğrenci Kimliği Fotokopisi (Bu belgelerin herhangi birisi olabilir.), Öğrenci Belgesi veya Mezun Olunan Okul Diploması, Banka ödeme dekontun bir örneği kesin kayıt işlemlerinde getirilmelidir. Kurs Başvuru Formu (Belge kayıt esnasında merkezimiz tarafından verilecektir.)

İrtibat Tel: 0332-353 55 83 

Bunlar İlginizi Çekebilir

Etiket